Куди звернутися за гарантійним обслуговуванням?
На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Обмін чи повернення товару до 14 днів
14 днів
з дати придбання товару
Товар
без ознак використання і пошкоджень, у повній комплектації
Чек
акт приймання – передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)
Документ
що посвідчує особу
Які товари не підлягають обміну і поверненню?
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню:
-
пір'яно-пухові вироби;
-
дитячі іграшки м'які;
-
дитячі іграшки гумові надувні;
-
рукавички;
-
тюлегардинні та мереживні полотна;
-
білизна натільна;
-
білизна постільна;
-
панчішно-шкарпеткові вироби;
-
друковані видання;
-
диски для лазерних систем зчитування із записом;
-
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
-
товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стриження волосся);
-
продовольчі товари (дитяче харчування тощо).
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантія не надається, якщо:
-
порушено цілісність гарантійних пломб;
-
є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
-
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
-
було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
-
неправильно заповнено гарантійний талон;
-
серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
-
природне зношення або вичерпання ресурсу;
-
випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
-
пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
-
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
-
пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
-
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.