top of page

Куди звернутися за гарантійним обслуговуванням?

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника.
 

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Обмін чи повернення товару до 14 днів

Гарантія в Технолюкс

14 днів

з дати придбання товару

Гарантія в Технолюкс

Товар

без ознак використання і пошкоджень, у повній комплектації

Гарантія в Технолюкс

Чек

акт приймання – передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)

Гарантія в Технолюкс

Документ

що посвідчує особу

Які товари не підлягають обміну і поверненню?

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню:
 

  • пір'яно-пухові вироби;

  • дитячі іграшки м'які;

  • дитячі іграшки гумові надувні;

  • рукавички;

  • тюлегардинні та мереживні полотна;

  • білизна натільна;

  • білизна постільна;

  • панчішно-шкарпеткові вироби;

  • друковані видання;

  • диски для лазерних систем зчитування із записом;

  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);

  • товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стриження волосся);

  • продовольчі товари (дитяче харчування тощо).

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:
 

  • порушено цілісність гарантійних пломб;

  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;

  • неправильно заповнено гарантійний талон;

  • серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
 

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);

  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Все ще потрібна наша допомога?

bottom of page